Kemono Jihen Kabane
S1, E1: Kohachi Inugami, a detective specializing in the occult, is sent to investigate a rash of unusual animal deaths in a remote mountain village; he meets an unusual boy nicknamed Dorotabo, who is ostracized by the other children.