Cold Case: The Complete Series Knuckle Up
S4, A12: In 2005 werd cum laude-student James Hoffman vermist. Wanneer zijn zus Rush en Valens een videoclip laat zien van James waarop hij op brute wijze wordt geslagen, heropenen ze het onderzoek.