Kyle
S1 E3: Rebecca makes a surprise visit to Randall's home where she encounters his biological father, William. Kevin anxiously decides to take the plunge and move to New York to pursue a Broadway job, with the expectation that his sister, Kate, will move with him. Toby is determined to get Kate out of Kevin's shadow and prepares a special day where she is in the limelight. Jack and Rebecca take home their babies from the hospital and adjust to the new life of parenthood, while coping with the loss of their other child. Rebecca struggles to connect with their adopted child and searches for answers.