Lady's a Charm
S4, E2: Celia tries to adjust to life on the inside; Nancy runs into trouble making her first border run; Silas finds a new place to start growing; Roy Till begins to believe Celia's story; an argument between Andy and Lenny reveals more family history while Bubbie finds a way to make a revelation of her own.