Lord of the Bling
S1 E13: After being hired by hip-hop heavyweight Percy Bone, Hamilton (ANTHONY ANDERSON - Kangaroo Jack, Barbershop ) to find his kidnapped daughter, Veronica and Keith look to the music mogul's long list of enemies and family members and the girl's Neptune High social circle for clues to her whereabouts. Meanwhile, following his mother's apparent suicide, Logan cynically endures the effusive displays of grief by his father, Aaron (recurring guest star HARRY HAMLIN), as they prepare for the memorial ceremony.