Love You Like a Sister
S1 E1: We meet Jackie Quiñones, a National Marine Fisheries Agent hungover on the job. Her partner, Ed Murphy, ribs her, but it's clear that in Provincetown, everything's just a little more “relaxed.” They catch a couple violations on townie Junior McCarthy's boat, but Jackie's ready to party. So, Junior gets off with a verbal, and Jackie goes out on the town. She's right at home in all the nooks and crannies of P-Town, from the gay clubs to the gritty fisherman dives - anywhere she can find women, booze, a little coke. But that changes when Jackie stumbles across a body washed up on the beach - Sherry Henry's body.