Touken Ranbu: Hanamaru March: It's One in Ten Thousand
S1, E3: Hirano Toushirou has found a four-leaf clover underneath the big tree. He intends to give it to Uguisumaru, who has just arrived at the citadel, but while he is on his way he encounters a number of obstacles making his task not so easy.