Scrubs My Best Laid Plans
S4, E19: J.D. ditches a seemingly uninterested Kylie for Dr. Clock, who just returned from Milwaukee; Carla fumes over Turk's frequent phone calls to an ex-girlfriend; Janitor and Cox make a wager over Elliott.