Glee New New York
S5, E14: A few months after the end of the glee club, New Directions alumni are adjusting to their new lives in the Big Apple: Blaine and Sam have moved in with Kurt, while Artie experiences difficulties navigating the mean streets of Manhattan. Also, Rachel gets accustomed to being a Broadway star, and Mercedes moves to New York to work on her album. Musical performances include "Downtown", "You Make Me Feel So Young", "Best Day of My Life", "Rockstar", "Don't Sleep In The Subway", and "People".