Home Improvement No No Godot
S4, E21: Tim and Al scalp tickets to a hockey game when Tim can't go, but they get arrested and Jill and Ilene come to bail them out. Meanwhile, Mark paper maches Wilson's face for a school project when he watches the boys while Tim and Jill are gone.