O Farewell Honest Soldier
S3 E9: Eleanor and Queen Helena consider romantic invitations as a Privy Council meets to determine who will reign as the one true King Of England. At great risk and consequences, Jasper reveals to Liam information that presents a new mystery for the monarchy.