Welcome To Killer Town One Hot Summer
S1, A1: In 1975 wordt de 14-jarige Christie Mullins uit Clintonville in Ohio vermoord. De zaak blijft 40 jaar lang onopgelost, totdat een jonge vrouw haar oom als de moordenaar aanwijst.