Ninja vs. Gokudo Part 3 The Great Burial of Love #2
S1, E5: At the command of the `God of Biker Gangs' who aims to bring back a golden age, a convoy of 30,000 bikers charge onto the Teito Highway, covering it in blood and flames! Zanzo, the ninja, accepts the challenge.