How I Met Your Father Pilot
S1, E1: After a slew of let-down Tinder dates, Sophie meets the seemingly perfect guy; her roommate, Valentina, returns home from London Fashion Week with a sexy souvenir; an Uber-related phone mishap leads them to a new eclectic group of friends.