Play Together, Stay Together
Chase and Kila Reynolds join the Ramily in LA; Kenny and Sabrina Britt become starstruck when their neighbor, Kendra Wilkinson Baskett, shows up at their door welcoming them to the neighborhood; Danielle and Lance host a barbecue competition.