Pretty Little Liars Pretty Isn't the Point
S5, E20: Determined to get college tuition money without the help of others, Hanna pushes forward with her quest to win the local beauty pageant and hires a pageant coach to ensure her win. Quickly learning that you have to be more than a pretty face to win the grand prize, Hanna turns to Emily for help. Also needing a little help, Aria asks Andrew (recurring guest star Brandon W. Jones) to help keep tabs on Mike (recurring guest star Cody Allen Christian), whose increasingly suspicious behavior suggests a chilling connection to Mona's death. What Aria ultimately discovers makes her blood run cold. Meanwhile, Spencer decides to help Jonny (recurring guest star Will Bradley) on a less than legal adventure.