Ramily Matters
The Ramily enjoys their days before camp by soaking up the LA lifestyle in Venice Beach; the Saffolds and Reynolds explore the latest fad by getting frozen in cryotherapy; Sabrina struggles to find a venue and a '90s celebrity for a farewell party.