Red Hot Chili Peppers
S1 E2: Gefilmd in 2012 voor Nigel Godrich's "From the Basement" serie, en versterkt door de bijdragen van gitarist Josh Klinghoffer, spelen de Red Hot Chili Peppers een groot deel van hun "I'm With You" album in een intieme setting.