Falling Skies Reunion
S5, E9: Tom gains a powerful new weapon against the Espheni. Ben puts his life on the line to extract enemy plans. Pope discovers that Tom is alive, and launches a final attack. Meanwhile, the 2nd Mass must reassess their situation when an unexpected visitor appears.