The Defenders Royal Dragon
S1, E4: The Defenders escape and find a nearby Chinese restaurant to hide out. Danny proposes they work together, but faces some resistance. The origin of the Hand is revealed before they are greeted by a series of party crashers -- none of them friendly. Jessica realizes that the Raymond family is still in danger. Alexandra makes Danny an offer.