Glee Rumours
S2, E19: Sue Sylvester revives the school newspaper and decides to print a few inflammatory blind items. The glee club gains a whole new respect for Sam when they discover some interesting new information about his family life. Meanwhile, April Rhodes (guest star Kristin Chenoweth) returns to Lima and tries to convince Mr. Schuester to hit the road with her. Musical performances include “Dreams”, “Never Going Back Again”, “Songbird”, “I Don’t Want to Know”, “Go Your Own Way” and “Don’t Stop”.