Savage X Fenty Vol. 3
S301 E1: De voor een Emmy genomineerde Savage X Fenty Show Vol. 3 van Rihanna is een meeslepende fashion-experience die mode, dans en muziek combineert met iconische architectuur en onvergetelijke optredens. Een sterrencast toont de nieuwste Savage X Fenty-styles en maakt van de show een visueel verbluffende happening die het woord sexy een nieuwe betekenis geeft.