Rampo Kitan: Game of Laplace Shadow-Man
S1, E3: Nine girls have been abducted in two months and the police suspect that Shadow-Man, a master of disguise and gentleman thief, might be the kidnapper. When Akechi declines to take part in this case, Kobayashi asks if he can investigate it instead.