Single Parents The Beast
S1, E8: Will encourages Angie to rediscover her passion for heavy metal music by taking a guitar class, and in turn, Angie insists that Will get back in the field covering weather by driving both of them into a storm. Meanwhile, the rest of the gang explore their romantic passions as Douglas pursues his crush on Big Red with the help of Miggy, and Poppy feels an instant connection with a dreamy musician.