S1, A2: Ziggy en Charlie zijn jong, dolverliefd en leven aan tweehonderd kilometer per uur. Tot hun onbezorgde leven abrupt op pauze wordt gezet. Charlie krijgt een verwoestende diagnose waarvan de impact hun relatie én toekomst op losse schroeven zet.