Strut The Next Chapter
S1, E6: Ren gets a big break as the first trans cover girl for Spiegel Catalog, but her inexperience threatens the shoot; Laith wants to introduce Arisce to his mom; everyone works to help Al pull off the surprise of a lifetime for Dominique.