Fate / Stay Night The Two Magus, Pt. 1
S1, E5: Feeling guilty about how he's been treating Saber, Shiro introduces her to Sakura Mato and Taiga Fujimura during dinner. Afterwards at school, Rin unexpectedly attacks Shiro while Saber is still at his house.