The Uncanny
S1 E6: In 1981, a young Mia begins studying at the School of Visual Arts in New York City, where she meets the captivating photographer Pauline Hawthorne. Struggling to pay her tuition, Mia makes a decision that will change the course of her entire life. Meanwhile, in Ohio, a young Elena questions past choices as she adjusts to life with a fourth child.