Traitors
S1, E5: Lizzie must deal with her mother's defiant defense of the York cause, while the appearance of a boy in Burgundy claiming to be a young prince threatens to further destabilize King Henry's rule. King Henry's mother Lady Margaret Beaufort faces the consequences of harboring a dark secret.