Bosch Two Kinds of Truth
S5, E1: Detective Harry Bosch learns the DA's office is examining new evidence that threatens to overturn an old case, potentially jeopardizing all of Bosch's other convictions; a robbery-turned-murder at a local pharmacy exposes an opioid ring.