Oblivion Battery Wanna Play Together?
S1, E2: Kei still refuses to play baseball, but Haruka manages to lure him out to do batting practice with a certain offer; Aoi Todo and Shunpei Chihaya, who also gave up baseball like Taro did, can't hide their shock.