When Ingmar Met Axel
S1 E1: The former stunt man Ingmar (Peter Stormare) is trying to get by as a private investigator - a “private dick”, as they used to say. One day, a case leads him to the incredibly annoying DJ Axel (Johan Glans). But it's not just irritation that Axel awakens in Ingmar.