Yearly Departed
S2 E1: U wordt uitgenodigd op het meest hilarische feestje van het jaar. De baanbrekende comedyspecial keert terug met een sterrenopstelling van de grappigste vrouwen van het jaar die 2021 een rauw vaarwel geven. Yearly Departed, met gastvrouw Yvonne Orji (Insecure) en een muzikaal optreden van Alessia Cara roast en toost op alles wat we achter ons laten, van Hete Vaccinatiezomer tot Zoom.