Yearly Departed
Tot kijk, 2020. Opgeruimd staat netjes. In deze hilarische, absurde en levensbevestigende comedyspecial sluiten zeven uitgesproken comédiennes het jaar af dat nooit leek te eindigen. Phoebe Robinson (2 Dope Queens) host een line-up met ‘s werelds grappigste vrouwen en neemt afscheid van de grootste conceptuele verliezen van 2020, van TV Cops tot Casual Sex. Het jaar krijgt een louterend vaarwel.