Leviathan -The Last Defense- You'll Get Stuck!
S1, E2: Syrop's sets her sights on Bahamut, the biggest princess in town and daughter of the grand mage, as the next member of the Aquafall Defense. Syrop makes every attempt to convince her to join, but instead receives luxurious treatment, and she ignores her invitation in favor of enjoying herself fully...