Zack Is the Only One Who Can Kill Me
After willingly shooting a dangerous drug into his arm so that they could move forward, Zack begins to grow overwhelmed by the urge to kill. But with the last traces of rationality left in his mind, he tells Rachel to not let him kill her yet.