Zen, or the Skill to Catch a Killer
S1, E3: Agent Cooper shows the sheriff's department an uncommon deductive technique; Benjamin and Jerry Horne visit One-Eyed Jacks; Donna and James make a commitment; Leo holds Bobby at gunpoint.