Air Bud: World Pup
Josh and Buddy are back in a new hilarious adventure that takes them from the football field right to the soccer pitch! This time Buddy’s gone and given his heart to the lovely Molly. But when those two lovedogs decide to have some puppies, Buddy learns that there are more challenges in life than just playing sports. Now Buddy must juggle being a family dog as well as the dynamic player his team needs to win the state championship!