All That Heaven Allows
Predicated on a May-December romance. The difference here is that the woman, attractive widow Cary Scott (Jane Wyman), is considerably older than the man, handsome gardener-landscaper Ron Kirby (Rock Hudson). Throwing conventional behavior to the winds and facing social ostracism, Cary pursues her romance with Ron, who is unjustly perceived as a fortune-hunter by Cary's friends and family -- especially her priggish brother Ned (William Reynolds).