Avril Lavigne - Live in Calgary
De Canadese Avril Lavigne betoverde het publiek in 2007 tijdens haar show in Calgary (Canada). Ze presenteerde haar album 'The Best Damn Thing', waarvan er in datzelfde jaar wereldwijd meer dan zes miljoen exemplaren werden verkocht. De popzangeres deed het publiek meezingen op 'Girlfriend' en andere geweldige hits zoals 'Complicated' en 'I'm With You'. Dvd-trackss:01- Girlfriend02- I Can Do Be...