Bagdad Café
Under the supervision of legendary cult director Percy Adlon, the award-winning Bagdad Café has been stunningly restored to mark its 30th Anniversary. Driving through the Mojave Desert somewhere between Las Vegas and Disneyland, Jasmin strikes out on her own following a row with her husband. Trudging down the highway, she catches the attention of Brenda, the irascible proprietor of the Bagdad Café. So begins a hilarious and touching account of these two women of different cultures, joined together in the middle of desolation in an oasis of friendship. Also featuring Academy Award winner Jack Palance, Bagdad Café is a charming and eccentric celebration of the possibilities of a uniquely harmonious sense of community.