Ballerina
Félicie is a young orphan from Brittany who has only one passion: dance. With her best friend Victor, who wants to become a great inventor, they come up with a madcap scheme to escape their orphanage for Paris, the City of Lights, with its Eiffel Tower still under construction! Félicie has to fight like she has never fought before, she has to outdo herself and learn from her mistakes to make her craziest dream come true: becoming a prima ballerina at the Paris Opera...