Carnage Park
In 1978 after an ill-conceived bank robbery in a desolate California town, two crooks flee the scene with a hostage: Vivian. During a dangerous high-speed chase, they takes to the back roads to dodge the heat. They unwittingly go to a far bigger danger: a psychotic ex-military sniper who doesn't take kindly to strangers. Thrust into a wicked game of cat and mouse with a highly trained and mentally imbalanced killer, they begin a harrowing fight for survival.