Caught by the Tides
An enduring but fragile love story shared by Qiaoqiao and Guo Bin, set in China, from the early 2000s to the present day. One day, a restless Guo Bin leaves without any notice to try his luck in another province. Qiaoqiao decides to go looking for him. In chronicling the romantic destiny of Qiaoqiao, his perennial heroine, Jia Zhang-ke delivers an unprecedented cinematic epic. A story that traverses all of his past films and spans 25 years of a country experiencing profound transformation.