Dog Eat Dog
Ex-cons, Troy (Nicolas Cage), Mad Dog (Willem Dafoe) and Diesel (Christopher Matthew Cook), are hired by an eccentric mob boss to kidnap a baby and hold it for a large ransom. When the abduction goes awry, the men find themselves on the run from the mob and the cops. Vowing to stay out of prison at all costs, getting away with the crime is a matter of life and death.