Dora and the Lost City of Gold
Having spent most of her life exploring the jungle, nothing could prepare Dora for her most dangerous adventure yet -- high school. Accompanied by a ragtag group of teens and Boots the monkey, Dora embarks on a quest to save her parents while trying to solve the seemingly impossible mystery behind a lost Incan civilization.