The Lake House
A lonely doctor (Sandra Bullock) who once occupied an unusual lakeside home begins exchanging love letters with its newest resident, a frustrated architect (Keanu Reeves). When they discover that they're actually living two years apart, they must try to unravel the mystery behind their extraordinary romance before it's too late.