F.R.E.D.I - A Robô
A teenager makes a great discovery by finding F.R.E.D.I. An extremely friendly robot that was located in a forest behind his house. Together with their friends James, Danny and Natalie, they decide to help F.R.E.D.I. to find their way back to their creator, Dr. Palmer, while trying to escape a corporate industry villain.