Liam Page is a country music superstar who left his bride Josie at the altar to pursue fame and fortune. Page never got over Josie, his one true love, or forgot his Southern roots in the small community where he was born and raised. Now, he must unexpectedly face the consequences of his actions when he returns to his hometown for the funeral of his best friend from high school.