Forty Shades of Blue
After moving from Moscow to Memphis, Tenn., Laura (Dina Korzun) feels isolated living a new, privileged life with her boyfriend, Alan James (Rip Torn), a famous music producer. As time passes, Laura becomes increasingly lonely, while James carries on numerous affairs. When James's estranged son, Michael (Darren Burrows), visits for the first time in years, Laura's need for companionship and Michael's strained relationship with his father pull them into a tumultuous affair.